VEIDOJIET KARJERU AS RĪGAS SILTUMS
Aicinām pievienoties AS RĪGAS SILTUMS profesionāļu un ekspertu komandai, kopīgi pilnveidojot un attīstot pilsētas centralizētās enerģijas potenciālu! Novērtējam un lepojamies ar mūsu jau esošo speciālistu inženiertehniskajām un profesionālajām kompetencēm, un arī mūsu nākotnes profesionāļu komandu veidojam mērķtiecīgi.
Aicinām pievienoties
- profesionāļus, kuru zināšanas un pieredze palīdzēs mums attīstīt siltumenerģijas nozarei nozīmīgus, ilgtspējīgus projektus;
- motivētus jaunos un nākamos speciālistus, ar kuriem veidot kopēju nākotni un kuri vēlas darboties ar jaunākajām tehnoloģijām un iegūt unikālu profesionālu pieredzi.
Jūs sagaida
- dinamiska, uz attīstību vērsta mūsdienīga darba vide;
- personīgā un profesionālā attīstība;
- atbalsts mācībām;
- darba un privātās dzīves līdzsvars.
Ja vēlaties veidot karjeru vienā no nozarē vadošajiem uzņēmumiem vai jūs interesē gūt pirmo profesionālo pieredzi kopā ar nozares profesionāļiem, atsaucieties uz mūsu darba sludinājumiem vai piesakies praksē.
Ja starp šobrīd izsludinātajām vakancēm nav nevienas piemērotas, bet vēlētos pie mums strādāt, sūtiet pieteikumu* un savu CV*: atlase@rs.lv.
Mēs ar jums sazināsimies!
*Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS RĪGAS SILTUMS, kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV-1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase .
AS RĪGAS SILTUMS ir pievienojusies iniciatīvai "Misija Nulle", parakstot "Misijas Nulle" hartu. "Misija Nulle" dalībnieks ir apņēmies īstenot drošu darba vidi veicinošas aktivitātes, ar mērķi novērst nelaimes gadījumus darba vietā, kā arī izglītot darbiniekus par drošu darba vidi arī ārpus darba vietas. Iniciatīva "Misija Nulle" = Vienīgais pieņemamais negadījumu skaits darba vietā ir nulle. |
AS RĪGAS SILTUMS ir saņēmusi Platīna kategoriju Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta organizētajā Ilgtspējas indeksā. Šajā kategorijā iekļūst tie uzņēmumi, kuri savā darbībā ir pilnībā integrējuši korporatīvo sociālo atbildību, augsta līmeņa caurskatāmību, kā arī ietekmes auditorijas iesaisti. |
AS RĪGAS SILTUMS saņēmusi pagarinājumu statusam “Ģimenei draudzīga darba vieta” uz vēl diviem gadiem, līdz 03.06.2025. Iniciatīvas mērķis ir godināt ģimenēm draudzīgākos darba devējus, kā arī veicināt darba vides attīstību Latvijā. |
Aicinām pievienoties komandai Digitālo risinājumu departamenta TEHNOLOĢISKO RISINĀJUMU DAĻAS VADĪTĀJU
Piedāvājam:
- iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus;
- dot savu ieguldījumu AS RĪGAS SILTUMS attīstībā, nodrošinot efektīvus un mūsdienīgus tehnoloģisko sistēmu un infrastruktūras uzturēšanas pārvaldības risinājumus;
- mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu;
- mēneša atalgojumu EUR 3500 – 3900 bruto, ņemot vērā Jūsu pieredzi un kompetences;
- gada prēmiju atbilstoši komandas sasniegtajiem rezultātiem;
- veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika;
- pamata darba vietu Rīgā, Kurzemes prospektā 17;
- bezmaksas autostāvvietu pie biroja;
- iespēju strādāt gan attālināti, gan klātienē.
Mēs Tev uzticēsim:
- plānot, organizēt un vadīt Tehnoloģisko risinājumu daļas darbu;
- identificēt un izvērtēt uzņēmuma vajadzības pēc IT risinājumiem tehnoloģisko procesu vadībai, tostarp SCADA un IoT tehnoloģijas;
- veicināt jaunu tehnoloģisko risinājumu ieviešanu, lai uzlabotu reāllaika datu pārvaldību un procesu automatizāciju;
- plānot, ieviest un pārvaldīt tehnoloģiskos projektus, nodrošinot to izpildi noteiktajā termiņā un budžetā;
- uzraudzīt un optimizēt uzņēmuma tehnoloģisko infrastruktūru nepārtrauktas un drošas darbības nodrošināšanai;
- nodrošināt tehnisko specifikāciju sagatavošanu iepirkumiem;
- koordinēt sadarbību ar ārējiem partneriem un piegādātājiem;
- sagatavot daļas budžetu, veikt tā izpildes kontroli;
- pārstāvēt uzņēmumu semināros un konferencēs, piedaloties pieredzes apmaiņā citos uzņēmumos, t.sk. ārpus Latvijas.
Pievienojies, ja Tev ir:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās, inženierzinātnēs vai vadībzinībās;
- vismaz 5 gadu pieredze specialitātē;
- līdera prasmes un vairāku gadu veiksmīga pieredze komandas vadībā;
- pieredze dažādu tehnoloģiju, sistēmu un platformu ieviešanā un pārvaldībā;
- padziļinātas zināšanas par IT infrastruktūru, programmatūras izstrādes dzīves ciklu, mākoņtehnoloģijām, datu bāzēm, kiberdrošību un jaunākajām tehnoloģijām (piemēram, IoT, AI, datu analītika);
- spēja plānot, organizēt un vadīt IT tehnoloģisko risinājumu projektus;
- pieredze darbā ar projektu vadības metodoloģijām (piemēram, Agile, Scrum) un rīkiem;
- pamata tehniskās zināšanas par datoru operētājsistēmām, tīklu infrastruktūru, datu bāzēm, drošības protokoliem un citiem IT tehnoloģiju aspektiem;
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu partneriem.
Atlases procesu veic atlases kompānija SIA “WorkingDay Latvia”
Aicinām pievienoties komandai IEPIRKUMU SPECIĀLISTU (-I) uz noteiktu laiku līdz 30.06.2026.
Piedāvājam:
- Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus.
- Bruto algu EUR 1750 – EUR 2300 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai.
- Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem.
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu.
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika.
- Daļēji attālinātu darbu.
- Izaugsmes iespējas atbilstoši iniciatīvai un profesionālajam sniegumam.
- Bezmaksas autostāvvietu pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.
Mēs Tev uzticēsim:
- Veikt iepirkumu organizēšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem.
- Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem u.c.
- Darbs ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Publikāciju vadības sistēmu u.c. datu bāzēm.
- Sniegt konsultācijas un atbalstu uzņēmuma darbiniekiem par iepirkuma organizēšanu.
Pievienojies, ja Tev ir:
- Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, priekšroka izglītībai tiesību zinātnē.
- Vismaz 1 gadu darba pieredze publisko iepirkumu vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomā.
- Izpratne par sabiedriski regulētu pakalpojumu sniedzēju vai publisko iepirkumu tiesisko ietvaru.
- Zināšanas par publisko iepirkuma vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma tiesisko regulējumu un piemērošanu.
- Profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā.
- Atvērtība jauninājumiem un nestandarta risinājumu meklēšanai.
- Orientācija uz rezultātu sasniegšanu, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu.
- Spēja mērķtiecīgi sadarboties, veidojot pozitīvu noskaņu un produktīvas attiecības starp kolēģiem
- Attīstīta analītiskā domāšana, prasme pieņemt lēmumus un argumentēt savu viedokli.
- Labas prasmes darbā ar MS rīkiem.
- Valsts valodas prasme C1 līmenī un angļu valodas prasme B2 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem.
CV un motivācijas vēstuli, lūdzu, sūtīt uz e-pastu atlase@rs.lv Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni 28559611. Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV-1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.
AS RĪGAS SILTUMS Kompetenču centrs ir uzkrājis unikālas zināšanas un pieredzi. Kompetenču centra loma ir kritiski nozīmīga uzņēmuma darbinieku un klientu ilgtermiņa izaugsmei - tas nodrošina profesionālās attīstības iespējas gan darbiniekiem, gan inženiertehniskās nozares uzņēmumiem, t.sk. siltumapgādes uzņēmumiem un citiem interesentiem no visas Latvijas. Esam gatavi nākamajam Kompetenču centra attīstības posmam – inovatīvas zināšanu platformas izveidei, kas būs pamats profesionālās kompetences pilnveidei, pieredzes apmaiņai un jaunu mācību risinājumu ieviešanā, lai radītu paliekošu vērtību mūsu uzņēmumam, darbiniekiem un klientiem.
Aicinām komandā KOMPETENČU CENTRA VADĪTĀJU
Tev būs iespēja:
- Ietekmēt nozīmīgas funkcijas attīstību vadošā nozares uzņēmumā, kas attīsta ilgtspējīgus projektus.
- Strādāt komandā, kas atbalsta inovācijas un augsta snieguma kultūru.
- Iniciēt un īstenot inovatīvas programmas, kas paaugstinās darbinieku un klientu profesionālās prasmes un gatavību risināt rītdienas izaicinājumus.
- Veidot mācīšanās kultūru, kurā attīstās radošums un inovatīvi risinājumi.
- Veicināt inovācijas, kas pozicionē uzņēmumu kā līderi profesionālās attīstības jomā.
- Pārvērst uzņēmuma biznesa attīstības mērķus praktiski īstenojamos darbinieku attīstības pasākumos, nodrošinot, ka kompetenču attīstība tiešā veidā sekmē uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanu.
- Veidot jaunas pieejas mācībām un attīstībai, kas atbilst mainīgajām biznesa un klientu vajadzībām.
Mēs Tev uzticēsim:
- Nodrošināt darbinieku ievadapmācību, profesionāli tehniskās, sociālo un digitālo prasmju mācības.
- Nodrošināt kvalitatīvas profesionāli tehniskās mācības atbilstoši klientu vajadzībām.
- Nodrošināt mācību programmu izstrādi darbinieku un klientu profesionālajai pilnveidei, attīstīt e- mācību vidi.
- Nodrošināt mācību procesa kvalitāti, sadarbības partneru un mācībspēku izvēli, attīstīt sadarbību ar izglītības iestādēm, uzņēmumiem un nozares ekspertiem.
- Organizēt sadarbību ar izglītības iestādēm darba vidē balstītās mācībās un mācību prakses nodrošināšanā.
- Plānot un kontrolēt Kompetenču centra budžetu.
- Pārstāvēt uzņēmumu semināros un konferencēs, piedalīties pieredzes apmaiņā citos uzņēmumos, t.sk. ārpus Latvijas
Pievienojies, ja Tev ir:
- Augstākā izglītība vadības zinībās un uzņēmējdarbībā, papildus izglītība inženierzinātnēs, enerģētikā, siltumtehnikā vai līdzīgā tehniskā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Vismaz 5 gadu pieredze komandas vadībā, pierādāma pieredze rezultatīvu mācību un darbinieku attīstības iniciatīvu vadībā.
- Patiesa interese palīdzēt citiem attīstīt viņu potenciālu.
- Izpratne par augsta līmeņa klientu servisu, labas prezentēšanas un pārliecināšanas prasmes.
- Lieliskas līderības un komunikācijas prasmes.
- Komfortabli atrasties inovatīvā un strauji mainīgā vidē.
- Proaktivitāte, uz rezultātu virzīts darba stils, augsta stresa noturība.
- Valsts valodas prasme C1 līmenī.
- Angļu valodas prasme B2 līmenī sadarbībai ar ārzemju partneriem.
Mēs Tev piedāvājam:
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu.
- Bruto algu no EUR 3200 līdz EUR 3600 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kompetencei.
- Gada prēmiju atbilstoši komandas sasniegtajiem rezultātiem.
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika.
- Daļēji attālinātu darbu.
- Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.
CV un motivācijas vēstuli, lūdzu, iesniedz līdz 26.12.2024., sūtot uz e-pastu: atlase@rs.lv Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni 28559611. Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV-1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.
Aicinām komandā RAŽOŠANAS SAGATAVOŠANAS INŽENIERI siltumcentrālē "Ziepniekkalns"
Mēs Tev uzticēsim:
- Veikt siltumenerģijas un elektroenerģijas uzskaiti, gatavot atskaites par tehniski ekonomiskajiem rādītājiem.
- Piedalīties projektēšanas un remontu darbu iepirkumu dokumentācijas tehnisko specifikāciju gatavošanā.
- Organizēt šķeldas piegādes un kontrolēt kurināmā līgumu izpildi.
- Analizēt siltumavota darbības tehniski ekonomiskos rādītājus.
- Veikt siltumcentrāles personāla darba laika uzskati.
Pievienojies, ja Tev ir:
- Otrā līmeņa augstākā izglītība enerģētikas jomā.
- Vismaz gada pieredze attiecīgajā specialitātē.
- Prasme iegūt, apkopot un analizēt darbam nepieciešamo informāciju.
- Izcilas komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi plānot savu laiku un noteikt prioritātes.
- Labas prasmes darbā ar MS rīkiem.
- Valsts valodas prasme C1 līmenī, angļu valodas prasme B2 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem.
Mēs Tev piedāvājam:
- Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus.
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu.
- Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā.
- Bruto algu no EUR 2070 - 2160 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai.
- Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem.
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika.
- Daļēji attālinātu darbu.
- Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Siltuma ielā 6.
CV un motivācijas vēstuli, lūdzu, iesniedz līdz 30.12.2024., sūtot uz e-pastu: atlase@rs.lv Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni 27034459. Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.
Aicinām komandā JURISTU/-I
Mēs Tev uzticēsim:
- Juridisko dokumentu projektu izstrādi, izvērtēšanu un pārvaldību.
- Iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādi, izskatīšanu un atzinumu sagatavošanu daļas kompetences jautājumos.
- Uzņēmuma darbinieku konsultēšanu juridiskos jautājumos daļas kompetences ietvaros.
- Dažādu līguma projektu sagatavošanu un izskatīšanu.
- Atbilžu projektu uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem sagatavošanu.
- Darbu ar kreditoru/debitoru prasījumiem.
Pievienojies, ja Tev ir:
- Bakalaura grāds tiesību zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību).
- Vismaz 3 gadu pieredze jurisprudencē, pieredze dažādu juridisko dokumentu izstrādē, izskatīšanā un pārvaldībā, normatīvo aktu un līgumu dokumentu izstrādē,
- Pieredze darbā ar energoapgādes un būvniecības procesu jautājumiem (dažādu būvniecības līgumu, to grozījumu sagatavošana un izpildes uzraudzība), un pieredze darbam uzņēmumā, kas darbojas ar inženiertehnisko komunikāciju tīklu izbūvi un rekonstrukciju, tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Teicamas komunikācijas, sadarbības un argumentācijas prasmes.
- Spēja pielāgoties strauji mainīgai darba videi un inovatīviem procesiem, augsta stresa noturība.
- Valsts valodas prasme C1 līmenī, angļu valodas prasme B2 līmenī sadarbībai ar ārzemju partneriem.
Mēs Tev piedāvājam:
- Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus.
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu.
- Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā.
- Bruto algu no EUR 2420 līdz 2580 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai.
- Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem.
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika.
- Daļēji attālinātu darbu.
- Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.
CV un motivācijas vēstuli, lūdzu, iesniedz līdz 13.01.2025., sūtot uz e-pastu: atlase@rs.lv. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni 28559611. Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.
Aicinām komandā STRATĒĢISKĀS KOMUNIKĀCIJAS VADĪTĀJU
Mēs Tev uzticēsim:
- Izstrādāt un īstenot uzņēmuma stratēģiskās komunikācijas plānu, nodrošinot efektīvu iekšējo un ārējo komunikāciju.
- Pārstāvēt uzņēmumu attiecībās ar medijiem, sabiedriskajām organizācijām, iestādēm un citām iesaistītajām pusēm.
- Organizēt uzņēmuma zīmola, tēla un vērtību komunikāciju dažādās platformās (medijos, sociālajos tīklos, interneta vietnēs).
- Vadīt un koordinēt komunikācijas kampaņas, tai skaitā krīzes komunikāciju un reputācijas pārvaldību.
- Sniegt atbalstu uzņēmuma vadībai un citiem departamentiem komunikācijas jautājumos.
- Analizēt un sagatavot komunikācijas rezultātu ziņojumus un ieteikumus uzņēmuma vadībai.
Pievienojies, ja Tev ir:
- Augstākā izglītība komunikācijas, sabiedrisko attiecību vai līdzīgā jomā.
- Vismaz 3 gadu pieredze stratēģiskās komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā.
- Izcilas rakstiskas un mutiskas komunikācijas prasmes latviešu un angļu valodā sadarbībai ar ārvalstu partneriem.
- Pieredze mediju attiecību veidošanā un krīzes komunikācijā.
- Gatavība strādāt uz komercdarbību orientētā vidē. Atvērtība jaunu un nestandarta risinājumu meklēšanai, orientācija uz attīstību, rezultātu sasniegšanu un sadarbību.
- Spēcīgas analītiskās un problēmu risināšanas prasmes.
- Izcilas komunikācijas un attiecību veidošanas prasmes, augsts emocionālās inteliģences līmenis.
- Spēja pielāgoties mainīgai darba videi un augsta stresa noturība.
Mēs Tev piedāvājam:
- Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus.
- Mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu.
- Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā.
- Bruto algu no EUR 3600 - 4200 mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai.
- Gada prēmiju atbilstoši komandas sasniegtajiem rezultātiem.
- Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika.
- Daļēji attālinātu darbu.
- Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A.
CV un motivācijas vēstuli, lūdzu, iesniedz līdz 17.01.2025., sūtot uz e-pastu: atlase@rs.lv Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni 28559611. Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase