Jūs atrodaties šeit

VAKANCES

VEIDOJIET KARJERU AS RĪGAS SILTUMS

Aicinām pievienoties AS RĪGAS SILTUMS profesionāļu un ekspertu komandai, kopīgi pilnveidojot un attīstot pilsētas centralizētās enerģijas potenciālu! Novērtējam un lepojamies ar mūsu jau esošo speciālistu inženiertehniskajām un profesionālajām kompetencēm, un arī mūsu nākotnes profesionāļu komandu veidojam mērķtiecīgi.

Aicinām pievienoties

  • profesionāļus, kuru zināšanas un pieredze palīdzēs mums attīstīt siltumenerģijas nozarei nozīmīgus, ilgtspējīgus projektus
  • motivētus jaunos un nākamos speciālistus, ar kuriem veidot kopēju nākotni un kuri vēlas darboties ar jaunākajām tehnoloģijām un iegūt unikālu profesionālu pieredzi

Jūs sagaida

  • dinamiska, uz attīstību vērsta mūsdienīga darba vide
  • personīgā un profesionālā attīstība
  • atbalsts mācībām
  • darba un privātās dzīves līdzsvars

Ja vēlaties veidot karjeru vienā no nozarē vadošajiem uzņēmumiem vai jūs interesē gūt pirmo profesionālo pieredzi kopā ar nozares profesionāļiem, atsaucieties uz mūsu darba sludinājumiem vai  piesakies praksē.

Ja starp šobrīd izsludinātajām vakancēm nav nevienas piemērotas, bet vēlētos pie mums strādāt, sūtiet pieteikumu* un savu CV*: vakances@rs.lv.  

Mēs ar jums sazināsimies!

*Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS RĪGAS SILTUMS, kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV-1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase .

AS RĪGAS SILTUMS ir pievienojusies iniciatīvai "Misija Nulle", parakstot "Misijas Nulle" hartu. "Misija Nulle" dalībnieks ir apņēmies īstenot drošu darba vidi veicinošas aktivitātes, ar mērķi novērst nelaimes gadījumus darba vietā, kā arī izglītot darbiniekus par drošu darba vidi arī ārpus darba vietas. Iniciatīva "Misija Nulle"  = Vienīgais pieņemamais negadījumu skaits darba vietā ir nulle.
AS RĪGAS SILTUMS ir saņēmusi Platīna kategoriju Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta organizētajā Ilgtspējas indeksā. Šajā kategorijā iekļūst tie uzņēmumi, kuri savā darbībā ir pilnībā integrējuši korporatīvo sociālo atbildību, augsta līmeņa caurskatāmību, kā arī ietekmes auditorijas iesaisti.
AS RĪGAS SILTUMS pievienojas biedrības Transparency International Latvia/ DELNA iniciatīvai “Nulles tolerance pret korupciju”, tā apliecinot apņemšanos uzņēmumā ieviest un sekmēt atklātības principus, īstenot pretkorupcijas politikas un procedūru ieviešanu un publiskošanu uzņēmumā un uzņēmējdarbības vidē kopumā.
AS RĪGAS SILTUMS saņēmusi pagarinājumu statusam “Ģimenei draudzīga darba vieta” uz vēl diviem gadiem, līdz 03.06.2025. Iniciatīvas mērķis ir godināt ģimenēm draudzīgākos darba devējus, kā arī veicināt darba vides attīstību Latvijā.
VECĀKAIS/-Ā FINANŠU KONTROLIERIS/-E - ANALĪTIĶIS/-E

Aicinām Finanšu plānošanas un kontroles daļas komandā VECĀKO FINANŠU KONTROLIERI / ANALĪTIĶI

Mēs Tev uzticēsim:

  • Veikt regulāru un ad-hoc finanšu un biznesa datu ievākšanu, apkopošanu un aprēķinus
  • Analizēt un interpretēt iegūtos datus, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, apkopot informāciju rakstiskos ziņojumos un prezentācijās
  • Identificēt iespējas, kas veicina efektivitātes uzlabošanu uzņēmumā, izstrādāt priekšlikumus un realizēt to ieviešanu
  • Sniegt atbalstu vadībai uz finanšu datiem balstītu lēmumu pieņemšanas procesos
  • Vadīt budžeta sagatavošanu, izpildes kontroli un prognožu izstrādi
  • Pilnveidot, attīstīt un ieviest jaunus finanšu plānošanas, kontroles un analīzes rīkus, metodes un modeļus

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Bakalaura grāds ekonomikā vai finansēs ar analītisku ievirzi
  • Vismaz 3 gadu darba pieredze specialitātē, t.sk. vismaz 2 gadu pieredze finanšu analīzē/kontrolē, vēlams starptautiskā uzņēmumā
  • Teicamas MS Excel prasmes, Macros un SQL zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
  • Darba pieredze ar Power BI vai citām datu apstrādes programmām
  • Vēlama pieredze darbā ar SAP
  • Prasme strādāt ar lielu datu apjomu, apkopošanu, strukturēšanu un analīzi
  • Spēja interpretēt informāciju un apkopot secinājumus rakstiskos ziņojumos un prezentācijās
  • Izpratne par grāmatvedības pamatprocesiem un principiem
  • Teicamas valsts valodas prasmes, angļu valodas zināšanas B2 līmenī sadarbībai ar ārzemju partneriem

Šajā amatā Tev palīdzēs:

  • Attīstītas analītiskās prasmes un precizitāte
  • Orientācija uz rezultātu sasniegšanu
  • Labas komunikācijas prasmes
  • Spēja strādāt komandā un individuāli, vadīt nelielas projektu grupas
  • Prasme racionāli plānot un organizēt savu un jaunāko kolēģu darbu

Mēs Tev piedāvājam:  

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā
  • Atalgojumu no 2500 - 3190 EUR bruto mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai
  • Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem
  • Veselības apdrošināšanu un uzņēmuma labumus: papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus 
  • Daļēji attālinātu darbu
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A

Atlases procesu veic personāla atlases kompānija DarbaGuru (SIA “3A princips”).

PIESAKIES ŠEIT !

DIGITĀLO RISINĀJUMU DEPARTAMENTA VADĪTĀJS/-A

Aicinām pievienoties komandai DIGITĀLO RISINĀJUMU DEPARTAMENTA VADĪTĀJU

Mēs Tev uzticēsim:

  • Plānot, organizēt un vadīt Digitālo risinājumu departamenta (DRD) komandas darbu, nodrošināt procesu kvalitāti un rezultātus 
  • Organizēt un vadīt IT, IS un IoT sagatavošanu, ieviešanu un pārvaldību, attīstību, veikt ar tiem saistīto investīciju analīzi un projektu vadību 
  • Izstrādāt uzņēmuma IT, IS un IoT attīstības plānus 
  • Nodrošināt tehnisko atbalstu un risinājumus jaunu digitālo pakalpojumu izstrādē 
  • Nodrošināt pakalpojumu un programmatūru iegādi un to tehnisko nodrošinājumu, sadarboties ar pakalpojumu sniedzējiem, piegādātājiem un ražotājiem, organizēt iepirkumus 
  • Nodrošināt ar DRD projektiem saistītās dokumentācijas, politiku, vadlīniju sagatavošanu un uzturēšanu 
  • Plānot un kontrolēt departamenta budžetu, KPI izpildi 
  • Nodrošināt valdes uzdevumu, risku vadības un audita ieteikumu ieviešanu noteiktajos termiņos 

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Augstākā izglītība IT, IT drošībā, inženierzinātnēs vai saistītā jomā 
  • Vismaz 5 gadu pieredze IT jomā, no tiem vismaz 2 gadi vadošā amatā un komandas vadībā, vēlams nepārtrauktas darbības nodrošināšanā 
  • Vēlama pieredze ar kritiskās infrastruktūras IT un OT sistēmām, īpaši enerģētikā vai komunālo pakalpojumu nozarē (SCADA, PLS, DCS, telemetrija)  
  • Pieredze IT stratēģijas un mērķa arhitektūras izstrādē, projektu un programmu vadībā, praktiska pieredze auditu un atbilstības vērtējumu vadībā 
  • Pieredze pakalpojumu balstītas IT pārvaldības procesu izstrādē, ieviešanā un mērīšanā (piem. KPI/SLA/OLA vadība, MTTA, MTTD, MTTR pārskati, SLO, klientu apmierinātība), kā arī ServiceNow, Jira Service Management, BMC u. c.) 
  • Lieliskas sadarbības, komunikācijas un informācijas pasniegšanas prasmes dažādām auditorijām, institūcijām  
  • Gatavība strādāt uz komercdarbību orientētā vidē. Atvērtība jauniem un nestandarta risinājumiem, orientācija uz attīstību, rezultātu sasniegšanu un sadarbību 
  • Spēcīgas analītiskās un problēmu risināšanas prasmes, operatīva uz datiem balstītu lēmumu pieņemšana. 
  • Valsts valodas zināšanas C1 līmenī, angļu valodas zināšanas B2 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem un dalībai pasākumos 

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu
  • Izaugsmes un profesionālās attīstības iespējas
  • Atalgojumu no 4700 – 5200 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai
  • Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem
  • Veselības apdrošināšanu un uzņēmuma labumus: papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus
  • Daļēji attālinātu darbu
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā,Cēsu ielā 3A.

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka sūtot pieteikumu šim amatam, kandidāts ir informēts, ka saskaņā ar 2021. gada 6. jūlija MK noteikumu Nr. 508 kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtība 16.punkta prasībām tiks veikta kandidāta datu pārbaude LR Valsts drošības dienestā un var tikt veikta kandidāta datu apstrāde saskaņā ar Vispārējās datu aizsardzības Regulas 6.panta 1.punkta e) apakšpunktu.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

APKURES IEKĀRTAS OPERATORS/-E

Aicinām pievienoties Siltumcentrāles "Vecmīlgrāvis" komandai APKURES IEKĀRTAS OPERATORU/-I  

Mēs Tev uzticēsim:

  • Nodrošināt ūdenssildāmo katlu, sūkņu u.c. iekārtu drošu un nepārtrauktu darbību
  • Sekot līdzi strādājošo iekārtu, rezerves iekārtu, cauruļvadu un armatūras, rotējošo mehānismu, elektrodzinēju tehniskajam stāvoklim, plānot un veikt remontdarbus
  • Nodrošināt siltumnesēja parametru ievērošanu atbilstoši uzdotajam siltumapgādes režīmam
  • Veikt nepieciešamās iekārtu pārslēgšanas un režīmu izmaiņas saskaņā ar instrukcijām
  • Veikt koksnes šķeldas autokravu pieņemšanu, šķeldas kvalitātes kontroli un paraugu noņemšanu

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Pamata vai vidējās pakāpes profesionālā izglītība, vai katlu iekārtu/spiedieniekārtu operatora kursi
  • Pieredze darbā ar siltumtehnikas vai ražošanas iekārtām tiks uzskatīta par priekšrocību
  • Zināšanas par siltumtehnisko iekārtu uzbūvi un darbības principiem, centralizētās siltumapgādes un apkures sistēmām tiks uzskatītās par priekšrocību
  • Profesionālas prasmes nozarei atbilstošā jomā, pamatprasmes darbā ar datoru
  • Prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • Valsts valodas prasme A2 līmenī

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadības komandu
  • Izaugsmes un profesionālās attīstības iespējas
  • Atalgojumu no 1540 – 1750 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem
  • Veselības apdrošināšanu un uzņēmuma labumus: papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus
  • Summēto darba laiku saskaņā ar grafiku
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Atlantijas ielā 51.

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 27010057.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

IEPIRKUMU AĢENTS/-E

Aicinām Saimniecības un loģistikas daļas komandai pievienoties IEPIRKUMU AĢENTU/-I

Mēs Tev uzticēsim:

  • Organizēt preču iegādi atbilstoši izdevīgākajam piedāvājumam
  • Veikt tirgus izpēti un analizēt piegādātāju piedāvājumus
  • Sekot preču apritei, noliktavas preču krājumiem un avārijas rezerves atlikumiem
  • Sagatavot un pārvaldīt iepirkumu dokumentāciju
  • Sniegt konsultācijas un atbalstu kolēģiem iepirkumu jautājumos

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība finanšu, uzņēmējdarbības vai līdzīgā jomā
  • Vismaz 1 gada pieredze iepirkumu jomā, vēlams uzņēmumam saistošā nozarē
  • Labas datora lietošanas prasmes (MS Office), pieredze darbā ar SAP tiks uzskatīta par priekšrocību
  • Teicamas C1 līmeņa valsts valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas darbam ar teksta informāciju
  • Labas saskarsmes un komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
  • Spēja argumentēt savu viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • Prasme iegūt, apkopot un apstrādāt darbam nepieciešamo informāciju
  • Prasme organizēt savu darbu un izpildīt uzdevumus bez noteiktas izpildes metodikas
  • Gatavība strādāt strauji mainīgā uz biznesu orientētā vidē 

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 1540 - 1750 EUR mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

SILTUMIEKĀRTU REMONTATSLĒDZNIEKS/-CE

Aicinām Remontu dienesta komandai pievienoties SILTUMIEKĀRTU REMONTATSLĒDZNIEKU/-CI

Mēs Tev uzticēsim:

  • Veikt siltumtīklu avāriju un bojājumu likvidēšanas remontdarbus
  • Veikt cauruļvadu pilnīgu vai daļēju nomaiņu, siltumizolācijas montāžas un darbus
  • Veikt metāla konstrukciju remontu un krāsošanas darbus, siltumtīklu kameru remontus
  • Veikt siltumtīklu būvniecību jaunu abonentu pieslēgšanai
  • Piedalīties hidrauliskajās pārbaudēs

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Vidējā profesionālā izglītība siltumenerģijas nozarē
  • Fiziskā veiklība, kustību precizitāte
  • Prasme orientēties siltumtīklu shēmās un plānos
  • Prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • Valsts valodas prasme A2 līmenī

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Sākotnējās profesionālās apmācības darba pienākumu veikšanai
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 1540 - 1750 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Pildas ielā 43. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 29807401.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

IEPIRKUMU SPECIĀLISTS/-E

Aicinām Iepirkumu daļas komandai pievienoties IEPIRKUMU SPECIĀLISTU/-I

Mēs Tev uzticēsim:

  • Veikt iepirkumu organizēšanu
  • Sagatavot iepirkumu dokumentāciju: iepirkumu nolikumus, sēžu protokolus, rīkojumus, sarakstes ar pretendentiem u.c.
  • Izvērtēt tehniskās specifikācijas, piegādātāju kvalifikācijas dokumentus, tehniskos un finanšu piedāvājumus sadarbībā ar citām struktūrvienībām
  • Darbu ar Elektronisko iepirkumu sistēmu, Publikāciju vadības sistēmu u.c. datu bāzēm
  • Sniegt konsultācijas un atbalstu uzņēmuma darbiniekiem par iepirkuma organizēšanu

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Otra līmeņa augstākā izglītība
  • Vismaz 1 gada pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un iepirkuma procesa organizēšanā atbilstoši publiskā iepirkuma vai sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkuma jomai
  • Teicamas C1 līmeņa valsts valodas prasmes, vēlamas angļu valodas zināšanas darbam ar teksta informāciju
  • Labas datora lietošanas prasmes (MS Office)
  • Spēja pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli
  • Orientācija uz rezultātu sasniegšanu
  • Atvērtība jauninājumiem un nestandarta risinājumiem
  • Analītiskā domāšana, spēja pielāgoties strauji mainīgai darba videi un inovatīviem procesiem
  • Spēja strādāt komandā, veidot pozitīvu sadarbību un produktīvas attiecības ar kolēģiem
  • Prasme plānot savu darba laiku, noteikt prioritātes un uzņemties atbildību par darba rezultātiem

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 2100 līdz 2430 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

TEHNISKĀS UZRAUDZĪBAS INSPEKTORS/-E

Aicinām 1.tīklu rajona komandai pievienoties TEHNISKĀS UZRAUDZĪBAS INSPEKTORU/-I

Mēs Tev uzticēsim:

  • Kontrolēt un veikt siltumenerģijas lietotāju objektu apsekošanu un aktu sastādīšanu
  • Veikt individuālo siltummezglu un siltumiekārtu pieņemšanu ekspluatācijā apkures sezonai
  • Veikt siltumenerģijas patēriņa analīzi, noteikt siltumenerģijas patēriņa izmaiņu cēloņus
  • Konsultēt klientus tehniskos un komerciālos jautājumos savas kompetences ietvaros

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Vidējā profesionālā izglītība siltumenerģijas nozarē
  • Vismaz gada pieredze līdzīgā darbā, profesionālās prasmes nozarei atbilstošā jomā
  • Valsts valodas prasme C1 līmenī
  • Efektīvas komunikācijas, problēmu risināšanas un lēmumu pieņemšanas prasmes
  • Prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • Precizitāte un augsta atbildības sajūta

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Sākotnējās profesionālās apmācības darba pienākumu veikšanai
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 1670 līdz 1865 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Pildas ielā 43. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 29213162.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORS/-E

Aicinām Informācijas tehnoloģiju un uzturēšanas daļas komandai pievienoties DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORU/-I

Mēs Tev uzticēsim:

  • Uzturēt un attīstīt serveru infrastruktūru: Windows, Linux serveru instalēšana, konfigurēšana un regulāri atjauninājumi
  • Nodrošināt lietotāju piekļuvju pārvaldību: Active Directory (grupu politikas), Microsoft 365, MFA
  • Rūpēties par rezerves kopijām un atjaunošanu, veikt atjaunošanas testus un dokumentēt rezultātus
  • Pārvaldīt virtualizācijas (piem., VMware ) risinājumus un datu masīvus
  • Nodrošināt monitoringu (piem., Zabbix), analizēt brīdinājumus, novērst cēloņus un plānot izmaiņas
  • Kontrolēt un pārvaldīt  izmantojamās programmatūras licenču noteikumu ievērošanu
  • Sniegt 2./3. līmeņa atbalstu un sadarboties ar tīkla inženieri, kiberdrošības un lietotāju atbalsta komandām
  • Pamata tīkla darbu veikšana (pēc nepieciešamības): mazas izmaiņas ugunsmūra/piekļuves noteikumos, VLAN piešķiršana, portu konfigurācijas – sadarbībā ar tīkla inženieri

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Akadēmiskā vai otra līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās, telekomunikācijās vai līdzīgā jomā
  • Vismaz 3 gadu pieredze datorsistēmu administrēšanā
  • Labas zināšanas un pieredze darbā ar Windows un Linux serveriem, Active Directory, Microsoft 365 un MFA
  • Pieredze ar virtualizāciju (VMware) un rezerves kopiju veidošanu
  • Valsts valodas zināšanas C1 līmenī, angļu valodas zināšanas B2 līmenī darbam ar tehnisko dokumentāciju un sadarbības partneriem
  • Spēja pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli
  • Prasme skaidri dokumentēt un efektīvi komunicēt
  • Spēja strādāt komandā, veidot pozitīvu sadarbību un produktīvas attiecības
  • Spēja noteikt, analizēt un risināt problēmas
  • Spēja plānot savu darbu, noteikt prioritātes un uzņemties atbildību par darba rezultātiem
  • Vēlme un spēja nepārtraukti mācīties un attīstīt savas prasmes un zināšanas
  • Gatavība strādāt strauji mainīgā uz biznesu orientētā vidē, pieņemt jaunas idejas un tehnoloģijas

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 2500 līdz 2750 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka sūtot pieteikumu šim amatam, kandidāts ir informēts, ka saskaņā ar 2021. gada 6. jūlija MK noteikumu Nr. 508 kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtība 16.punkta prasībām tiks veikta kandidāta datu pārbaude LR Valsts drošības dienestā un var tikt veikta kandidāta datu apstrāde saskaņā ar Vispārējās datu aizsardzības Regulas 6.panta 1.punkta e) apakšpunktu.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

DATORTĪKLU SPECIĀLISTS/-E

Aicinām Informācijas tehnoloģiju un uzturēšanas daļas komandai pievienoties DATORTĪKLU SPECIĀLISTU/-I

Mēs Tev uzticēsim:

  • Uzturēt un attīstīt tīkla infrastruktūru: L2/L3, VLAN segmentēšana, maršrutēšana, perimetrs
  • Piedalīties IT infrastruktūras ieviešanas, migrēšanas un uzlabošanas darbos
  • Konfigurēt un pārvaldīt maršrutētājus un komutatorus (pamatā MikroTik, bet arī Cisco vai HPE)
  • Nodrošināt drošus VPN savienojumus un ugunsmūra noteikumus (ar 2FA un “tikai tik, cik nepieciešams” piekļuvi)
  • Pārvaldīt 4G/LTE modemus (siltuma kameras u.c. attālinātie objekti)
  • Rūpēties par pamata pakalpojumiem (DNS, DHCP) un monitoringu (piem., Zabbix), analizēt trauksmes un trafiku
  • Veidot un uzturēt IP plānus un tīkla dokumentāciju (topoloģijas skices, izmaiņu žurnāli u.c.)
  • Nodrošināt 2./3. līmeņa atbalstu, risināt incidentus, novērst cēloņus un plānot izmaiņas

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Akadēmiskā vai otra līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās, telekomunikācijās vai līdzīgā jomā
  • Vismaz 3 gadu pieredze tīklu administrēšanā/inženierijā
  • Ļoti laba izpratne par VLAN, VPN, ugunsmūriem, adresāciju un maršrutēšanu
  • Pieredze tīkla iekārtu (switch, access point, router, 4G/LTE risinājumi) konfigurēšanā (MikroTik, Cisco, HPE)
  • Pieredze ar DNS/DHCP un kādu monitoringa rīku (piem., Zabbix)
  • Pieredze ražošanas/OT vidēs (piem., SCADA), interese par tīkla drošību un automatizāciju tiks uzskatīta par priekšrocību
  • Valsts valodas zināšanas C1 īmenī, angļu valodas zināšanas B2 līmenī darbam ar tehnisko dokumentāciju un sadarbības partneriem
  • Spēja pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli
  • Prasme skaidri dokumentēt un efektīvi komunicēt
  • Spēja strādāt komandā, veidot pozitīvu sadarbību un produktīvas attiecības
  • Spēja noteikt, analizēt un risināt problēmas
  • Spēja plānot savu darbu, noteikt prioritātes un uzņemties atbildību par darba rezultātiem
  • Vēlme un spēja nepārtraukti mācīties un attīstīt savas prasmes un zināšanas
  • Gatavība strādāt strauji mainīgā uz biznesu orientētā vidē, pieņemt jaunas idejas un tehnoloģijas

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 2500 līdz 2750 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka sūtot pieteikumu šim amatam, kandidāts ir informēts, ka saskaņā ar 2021. gada 6. jūlija MK noteikumu Nr. 508 kritiskās infrastruktūras, tajā skaitā Eiropas kritiskās infrastruktūras, apzināšanas, drošības pasākumu un darbības nepārtrauktības plānošanas un īstenošanas kārtība 16.punkta prasībām tiks veikta kandidāta datu pārbaude LR Valsts drošības dienestā un var tikt veikta kandidāta datu apstrāde saskaņā ar Vispārējās datu aizsardzības Regulas 6.panta 1.punkta e) apakšpunktu.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

CILVĒKRESURSU DEPARTAMENTA VADĪTĀJS/-A

Aicina darbā CILVĒKRESURSU DEPARTAMENTA VADĪTĀJU

Mēs Tev uzticēsim:

  • Nodrošināt cilvēkresursu vadības partnerību uzņēmuma Valdei un struktūrvienību vadītājiem, izzinot un izprotot biznesa vajadzības
  • Vadīt un attīstīt Cilvēkresursu departamenta komandu
  • Nodrošināt mūsdienīgus un efektīvus personāla vadības risinājumus darbinieku dzīves cikla pārvaldībai uzņēmumā (t.sk. personāla piesaisti un atlasi, darba uzsākšanas procesu, darba snieguma novērtēšanas un motivācijas sistēmu, apmācības un attīstību)
  • Veidot uz vienotām vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru un iesaistīties uzņēmuma pārmaiņu vadības iniciatīvās saskaņā ar uzņēmuma stratēģiskajām prioritātēm
  • Pārzināt un atbilstoši piemērot Darba likumu un darba tiesiskās attiecības regulējošos normatīvos aktus
  • Veicināt komandas saliedētību, darbinieku iesaisti un profesionalitāti uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanā
  • Veicināt un nodrošināt profesionālu un efektīvu komunikāciju
  • Sniegt darbiniekiem atbalstu un nodrošināt pozitīvu pieredzi darbiniekiem viņiem aktuālo jautājumu risināšanā

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Maģistra grāds personāla vadībā vai vadībā
  • Vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā personāla vadības jomā uzņēmumā ar vismaz 150 darbiniekiem
  • Iniciatīva, līdera dotības un emocionālā inteliģence komandas izpratnei un virzībai uz mērķu sasniegšanu
  • Pieredze personāla vadības politikas, vidējā termiņa attīstības plāna un mērķu izstrādē, ieviešanā un īstenošanā
  • Pieredze pārmaiņu vadībā, vēlams uzņēmuma iekšējās kultūras transformācijā
  • Interese un izpratne par mūsdienīgiem personāla vadības procesiem, jaunākajām tendencēm un digitālajiem risinājumiem personāla vadībā
  • Teicamas komunikācijas, pārrunu vadības un sadarbības prasmes
  • Stratēģiskā domāšana, prasme definēt prioritātes, mērķus un uzdevumus
  • Augsta atbildības izjūta un spēja pieņemt uz datiem balstītus lēmumus

Mēs Tev piedāvājam:  

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību
  • Pilnveidot savu pieredzi uzņēmuma pārmaiņu vadībā un iekšējās kultūras attīstībā, veidot mūsdienīgus uzņēmuma personāla vadības procesus
  • Atalgojumu no 4200 - 4700 EUR bruto mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai
  • Gada prēmiju atbilstoši individuālajiem darba izpildes rezultātiem
  • Veselības apdrošināšanu un uzņēmuma labumus: papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus 
  • Daļēji attālinātu darbu
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A

Atlases procesu veic personāla atlases kompānija SIA "WORKINGDAY LATVIA".

PIESAKIES ŠEIT !

ELEKTROATSLĒDZNIEKS/-CE

Aicinām komandā ELEKTROATSLĒDZNIEKU/-CI siltumcentrālē ‘’Imanta"

Mēs Tev uzticēsim:

  • Kontrolēt un uzraudzīt elektroiekārtu tehnisko stāvokli
  • Veikt elektromontāžas darbus, elektroiekārtu remontdarbus un elektroinstalācijas izbūvi
  • Veikt kabeļu izolācijas elektromērījumus un elektroiekārtu termogrāfiskos mērījumus
  • Uzraudzīt elektrotīklu un apgaismojuma tehnisko stāvokli, likvidēt bojājumus
  • Nodrošināt avāriju likvidācijas remonta darbus elektroiekārtās.

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Vidējā profesionālā izglītība, arodizglītība vai elektroatslēdznieka kvalifikācija
  • Vismaz 2 gadu pieredze elektroiekārtu apkalpošanā
  • Bz elektrodrošības kvalifikācijas grupa drošības tehnikas noteikumos un tehniskās ekspluatācijas noteikumos
  • Profesionālas prasmes nozarei atbilstošā jomā
  • Prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • B kategorijas autovadītāja apliecība
  • Valsts valodas prasmes A2 līmenī.

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Sākotnējās profesionālās apmācības darba pienākumu veikšanai
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 1540 līdz 1750 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Kurzemes prospektā 17. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 29257589.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

PROJEKTU VADĪTĀJS/-A

Aicinām Siltumtīklu tehniskās pārvaldības daļas komandai pievienoties PROJEKTU VADĪTĀJU

Mēs Tev uzticēsim:

  • Nodrošināt projektu realizāciju, izstrādāt ekonomisko pamatojumu, izvērtēt, akceptēt un uzraudzīt tehniskos risinājumus
  • Kontrolēt remontu darbu plāna izpildi sadarbojoties ar citiem kolēģiem
  • Sniegt konsultācijas uzņēmuma speciālistiem un sadarbības partneriem par projektu īstenošanu saistītajiem jautājumiem
  • Sazināties ar sadarbības partneriem u. c. projektos iesaistītajām pusēm
  • Sagatavot informatīvos materiālus, prezentācijas un dokumentu projektus
  • Apkopot un veikt siltumtīklu tehniskās informācijas uzskaiti, sagatavot atskaites par plānotajiem remonta darbiem
  • Atbalstīt un sekmēt jaunu projektu īstenošanas iespējas
  • Nodrošināt informāciju un piedalīties dokumentācijas sagatavošanā ārējo investīciju piesaistei

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Otrā līmeņa augstākā izglītība siltumenerģētikā, siltumtehnikā vai būvniecības inženierzinātnēs
  • Vismaz 3 gadu pieredze specialitātē
  • Zināšanas par būvniecības un centralizētās siltumapgādes darbības principiem
  • Zināšanas projektu vadībā
  • Prasme sagatavot komplicētas vēstules, ziņojumus, atskaites ar analītisko materiālu un nepieciešamo pamatojumu un skaidrojumu
  • Prasme analizēt un izvērtēt liela apjoma informāciju labākā risinājuma izvēlei
  • Labas datora lietošanas prasmes (MS Office, MS Visio)
  • Teicamas C1 līmeņa valsts valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas B2 līmenī sadarbībai ar ārzemju partneriem
  • Prasme organizēt savu darbu un izpildīt uzdevumus bez noteiktas izpildes metodikas
  • Spēja pieņemt lēmumu, pamatot savu viedokli un uzņemties atbildību
  • Labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 2270-2500 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 
     

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

STRATĒĢISKO PRODUKTU VADĪTĀJS/-A

Aicinām Produktu vadības daļas komandai pievienoties STRATĒĢISKO PRODUKTU VADĪTĀJU

Mēs Tev uzticēsim:

  • Sagatavot un uzturēt attīstības plānu, pārvaldīt un nodrošināt pilna dzīves cikla vadību stratēģisko produktu un pakalpojumu grozam
  • Veidot un prezentēt biznesa plānus uzņēmuma vadībai
  • Nodrošināt klientu pieredzi, ievērojot termiņus un budžetu, kvalitatīvu rezultātu sasniegšanu, uzraugot piegādātājus un sadarbības partnerus
  • Nodrošināt atbilstību normatīvajiem aktiem, nozares regulējumam un ISO prasībām
  • Nodrošināt piedāvājumu, cenu lapu, sadarbības vienošanās, procesu aprakstu u.c. gatavību
  • Organizēt iekšējās apmācības par produktiem/pakalpojumiem, pārstāvēt uzņēmumu nozares pasākumos t.sk. ārpus Latvijas, sekojot līdzi pasaules tendencēm un pētījumiem, labākās prakses piemēriem, alternatīvo tehnoloģiju veidiem savas darbības jomā
  • Savlaicīgi izstrādāt, saskaņot, regulāri atjaunot metodoloģijas, procedūras, nolikumus u.c. dokumentāciju savas funkcijas nodrošināšanai; uzturēt reģistru datu aktualitāti un kvalitāti

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Maģistra grāds biznesa vadībā, ekonomikā, inženierzinātnēs vai IT jomā
  • Vismaz 5 gadu pieredze produktu/pakalpojumu vadībā, vēlams, regulētā vai publiskā sektora vidē enerģētikas vai infrastruktūras jomā
  • Pieredze biznesa plānu izstrādē un prezentēšanā
  • Pieredze peļņas/zaudējumu, ieguldījumu atdeves un tīrās pašreizējās vērtības aprēķinos
  • Pieredze produktu palaišanā tirgū un to dzīves cikla vadībā, prioritarizācijā un attīstībā
  • Agile (Scrum/Kanban), Lean Six Sigma zināšanas, ITIL pakalpojumu vadības pamati
  • Power BI, projektu/produktu vadības rīku, piemēram, Jira/Confluence, klientu attiecību pārvaldības sistēmu zināšanas
  • Labas datorprasmes (MS Office)
  • Teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas B2 līmenī sadarbībai ar ārvalstu partneriem un dalībai pasākumos
  • B kategorijas autovadītāja apliecība
  • Izpratne par nozares tendencēm un attīstību, tehnoloģijām un risinājumiem enerģētikas nozarē
  • Orientācija uz rezultātu, radoša un analītiska pieeja darbam un problēmu risināšanai
  • Līderības, pārrunu vadības un attiecību veidošanas prasmes
  • Spēja efektīvi sadarboties ar kolēģiem un strādāt komandā, skaidri izteikties, plānot savu laiku un resursus
  • Gatavība strādāt strauji mainīgā uz biznesu orientētā vidē, pielāgojoties jaunām idejām un tehnoloģijām
  • Vēlme mācīties un attīstīt savas prasmes un zināšanas

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā 
  • Bruto algu no 2800 - 3100 EUR bruto mēnesī, atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika
  • Daļēji attālināta darba un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.

SILTUMTEHNISKO IEKĀRTU INŽENIERIS/-E

Aicinām Ražošanas daļas komandai pievienoties SILTUMTEHNISKO IEKĀRTU INŽENIERI

Mēs Tev uzticēsim:

  • Sagatavot ikmēneša iekšējas un ārējās atskaites par siltumavotu tehniski ekonomiskajiem rādītājiem, t.sk. par darbības efektivitāti
  • Sagatavot pārskatus par koģenerācijas stacijas darbību
  • Apkopot informāciju par ikdienas siltumenerģijas tirdzniecības rezultātiem
  • Apkopot un atjaunot informāciju par avārijas kurināmā -  dīzeļdegvielas krājumiem

Pievienojies, ja Tev ir: 

  • Otrā līmeņa augstākā izglītība enerģētikas jomā
  • Vēlama pieredze darbā ar siltumenerģijas un elektroenerģijas ražošanas iekārtu darbības radītāju apkopojumu un analīzi
  • Labas datora lietošanas prasmes (MS Office)
  • Teicamas C1 līmeņa valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas darbam ar tehnisko dokumentāciju
  • Labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
  • Spēja/pieredze komunicēt ar dažādu valsts/pašvaldību organizāciju pārstāvjiem
  • Spēja pieņemt lēmumu, pamatot savu viedokli un uzņemties atbildību

Mēs Tev piedāvājam: 

  • Iespēju pievienoties nozarē vadošam uzņēmumam, kas attīsta ilgtspējīgus projektus, ar mūsdienīgu un atbalstošu vadību 
  • Iespējas profesionālai attīstībai uzņēmumā  
  • Atalgojumu no 1900-2130 EUR bruto mēnesī atbilstoši pieredzei un kvalifikācijai 
  • Gada prēmiju atbilstoši sasniegtajiem rezultātiem 
  • Veselības apdrošināšanu, papildus atvaļinājuma dienas, mācību, labbūtības un fizisko aktivitāšu atbalsta pasākumus u.c. uzņēmuma labumus pēc pārbaudes laika 
  • Daļēji attālinātu darbu un transporta novietošanas iespējas pie biroja Rīgā, Cēsu ielā 3A. 
     

CV un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu: atlase@rs.lv.

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties pa kontakttālruni: 24421189.

Augstu vērtējam ikvienu pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases norisi. Personas datu apstrādes pārzinis: AS "RĪGAS SILTUMS", kontaktinformācija: Cēsu iela 3A, Rīga, LV- 1012. Papildus informāciju par personas datu apstrādi Jūs variet iegūt tīmekļvietnē: https://rs.lv/saturs/atlase.