Sagaidot jauno apkures sezonu, siltumapgādes uzņēmums AS RĪGAS SILTUMS, īstenojot atbildīgu pārvaldību un izprotot klientu bažas par pieaugošajiem tēriņiem dēļ siltumenerģijas tarifa, nepiemēros līgumsodus kavētiem maksājumiem par piegādāto siltumenerģiju.
Šāda atbildīga prakse tika īstenota arī Covid 19 pandēmijas laikā, lai palīdzētu klientiem norēķināties par saņemtajiem pakalpojumiem. To atzinīgi ir novērtējuši arī paši klienti.
Jāatzīmē, ka lielai daļai nav kavējumu vai ilgstošu parādu, jo vasaras laikā, gatavojoties nākamajai sezonai, klienti ir centušies tos nomaksāt.
AS RĪGAS SILTUMS pateicas klientiem par atbildīgo pieeju, jo siltumapgādes uzņēmums saražo vien 30% Rīgai nepieciešamā siltuma, bet lielāko daļu – 70% iepērk. Tādēļ ir svarīgi savlaicīgi norēķināties ar enerģijas piegādātājiem, lai nodrošinātu nepārtrauktu un drošu siltumapgādi visā Rīgā.