Jūs atrodaties šeit

AS „RĪGAS SILTUMS” piedalās Atvērto durvju dienās, lai iepazīstinātu ar siltumenerģētikas inženiera profesiju

27/04/2017

Jau 10. gadu pēc kārtas lielākais karjeras un izglītības portāls Latvijā Prakse.lv rīko projektu "Uzņēmumu atvērto durvju nedēļa", kurā nu jau vairākus gadus pēc kārtas aktīvi piedalās arī AS „RĪGAS SILTUMS”.

Arī šogad siltumapgādes uzņēmums divas dienas 10. un 11.aprīlī plkst.10:00 un plkst.13:00 nodrošināja izglītojošas ekskursijas siltumcentrālē „Imanta”, kuras apmeklēja aptuveni 80 dažādu mācību iestāžu audzēkņi. Šī siltumcentrāle darbojas koģenerācijas režīmā, ražojot vienlaicīgi gan siltumenerģiju, gan elektroenerģiju. Ekskursiju laikā bija iespēja iepazīties ar siltumenerģētikas inženiera profesionālo darbību un izzināt siltumenerģijas ražošanas procesu, kā arī apskatīt siltumcentrāles „Imanta” tehnoloģiskās iekārtas – turbīnu, apkures katlus, siltumsūkni u.c.

AS „RĪGAS SILTUMS” ir atvērts uzņēmums vispārizglītojošo skolu skolēniem un studentiem. Ik gadu, dažādu pasākumu ietvaros, uzņēmumu apmeklē vairāk nekā simts jauniešu.  Uzņēmums piedalās Ēnu dienā, Atvērto durvju nedēļā, Karjeras dienā un citos profesionālās orientācijas pasākumos ar mērķi iepazīstināt skolēnus un studentus ar siltumenerģētikas inženiera profesiju, radot interesi to apgūt, tādējādi, veicinot jaunu un zinošu speciālistu ienākšanu siltumenerģētikas nozares uzņēmumos.

Lai nostiprinātu mācību iestāžu audzēkņu teorētiskās zināšanas un radītu iespējas iegūt darba pienākumu izpildei nepieciešamās iemaņas, katru gadu akciju sabiedrībā „RĪGAS SILTUMS” mācību praksē tiek pieņemti 20 līdz 25 dažādu mācību iestāžu studenti un audzēkņi gan no Rīgas Tehniskās universitātes, Rīgas Tehniskās koledžas, Rīgas Celtniecības koledžas, Rīgas 3. arodskolas un arī citām augstākās un profesionālās izglītības mācību iestādēm.

Projekts "Uzņēmumu atvērto durvju nedēļa" ir iespēja doties ekskursijās uz uzņēmumiem, lai iepazītu jauniešiem draudzīgākos darba devējus, dažādu profesiju pārstāvju darba ikdienu un pieteiktos praksei, vai darbam, savukārt skolēni varēs noskaidrot piemērotāko nozari un profesiju karjeras veidošanai.